Monday, December 5, 2016

PENGEDAR SHAKLEE BUKIT RAMBAI, BERTAM DAN TANJUNG MINYAK

Assalamualaikum sahabat....

Kini saya dengan sukacitanya mengumumkan bahawa, Saya juga kini adalah Pengedar Sah Shaklee kawasan Bukit Rambai, Bertam dan Tanjung Minyak Melaka. Meluaskan kawasan jajahan setelah ramai pula pelanggan dari Bukit Rambai, Bertam dan Tanjung Minyak.

Tapi jgn risau bagi pelanggan pelanggan Shaklee di Masjid Tanah, Sg Udang dan Alor Gajah sbb akak tetap Agen Shaklee Masjid Tanah, Agen Shaklee Sg Udang dan Agen Shaklee Alor Gajah. 

Insyaallah konsultasi terbaik dan selaku pemegang sijil Shaklee Certified Product Trainer adalah salah satu keistimewaan yg saya miliki. Dan untuk pengetahuan anda, tidak ramai SID yang memiliki sijil ini, yg dianugerahkan oleh Shaklee kepada pemimpin berkelayakan shj. Insyaallah Anda tidak salah memilih.


Saya, NoorAzmiah adalah Pengedar Shaklee anda! Call or whatsapp 019 2423139


Menyediakan Produk Shaklee "ready stok" di kawasan Melaka. Juga perkhidmatan pos keseluruh Malaysia


Antara perkhidmatan yg disediakan oleh saya.


So, kawan kawan dan teman teman yang ingin mendapatkan produk Shaklee boleh terus menghubungi saya. Anda juga boleh terus mendapatkan prouk secara online tanpa perlu mendaftar sebagai ahli. Sila ikuti Panduan Membuat Order Online jika anda berminat untuk membuat pesanan segera.


Sekiranya ingin mendapatkan peluang berniaga dan membina kerjaya bersama Shaklee, anda juga boleh mendapatkan bimbingan saya dibawah Group GMF yg saya tubuhkan sejak 4 tahun lalu.Bimbingan secara Online dan Offline yg saya sediakan insyaallah akan membentuk bisnes Shaklee anda yg berjaya. Jika berminat mendapatkan pendapata  dari Shaklee boleh hubungi 0192423139 (azmiah) atau 0103223137 (huzair). 

Shaklee Bisnes terbaik!

2 comments: